Jet - torsdagsträning

Som de flesta torsdagar tränade jag idag, även denna gång på Lucern. Gick över förväntan, förra gången släppte det lite i slutet, men idag gick det toppen redan från början!

Någonstans i mitten när vi skulle galoppera så ville hon inte fatta högergalopp, det är inte att hon inte kan, det är bara att när hon har gjort fel några gånger så fastnar hon i samma mönster. Då gäller det att bryta det, så istället för att fatta från trav så fattade jag från skritt. Och efter den gången så gick det även från trav.

När vi var klara var hon helt dyngsur, stackars häst är ju inte rakad och fäller som ett djur. Får helt enkelt borsta mer


Även fast jag sitter som en sopsäck och hästar går lite lagom fult så gillar jag bilden på ett underligt vis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0