Jet - ute och springer

Istället för att rida varje dag så brukar jag ta med Ville på joggingturer i skogen. Det är ganska skönt, han lyssnar bra. Jag springer oftast framför honom, han börjar trava samtidigt som jag börjar smackar och trampar lite snabbt med fötterna, han saktar av när jag börjar gå, sträcker lite på mig och höjer en hand. Han går inte in i mig.
Dock så går det ju inte så fort, vi travar bara. Kanska vågar jag galoppera någon gång, men har är ju lite snabbare än mig.
Det roliga är när man möter människor, när jag har löpingbyxot och joggingskor på, ett spö i ena handen och ett grimskaft i handen. Alla kollar på en som om man är lite konstig. Skulle det inte vara förbjudet skulle vi inta motionsspåret, haha lätt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0