Jet - veckans shema

Eftersom syster åker skidor den här veckan så har jag stallet själv den här veckan, bestämde mig för att göra ett schema så att jag har stenkoll på allt

Måndag - Vila. Båda vilade igår med, men har inget val. Hade glömt bort att jag har fysikprov imorn så blev att panikplugga idag. Hatar när det blir såhär, får verkligen dåligt samvete, men säger till mig själv att det inte fanns så mycket att göra åt.

Tisdag - Gå en timmes promenad med Ville och rida dressyr på Lucern. Eftersom Ville har vilat i två dagar ska han få gå en promenad för att komma igång igen, och Lucern ska få jobba av sig lite energi.

Onsdag - Rida ut på Ville och longera/rida ut på Lucern

Torsdag - Dressyr Ville, Lucern vila.

Fredag - Syster är hemma, så hon får tömmköra Ville och jag rider dressyr på Lucern


Nu köttar vi denna vecka! Btw, har tagit ut tandställningen! Den här bilden är för ett år sedan, innan jag fick den. Men nu står alla tänder rakt och fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0