Another day in paradise

Passade på att springa idag, det var länge sen, men så skönt! Hade ganska mycket träningsvärk sen igår så det var ganska tungt, men det gjorde inget. Jag älskar att röra på mig i naturen, känner mig så stark, som om jag skulle kunna slå ner hela världen ;)

Annars då? Det flyter på, Ville har fått en välförkänt vila den här veckan, och även Lucern har fått ta det lugnt. Vädret suger, men jag bryr mig inte. Känns som allt har blandat allt till en grå massa med texten kan inte bry mig mer.

Aja ska tagga igång lite, har en ganska mycket att göra framför mig, särskilt denna helg. Men det ska nog gå bra


Gammal bild, gammal tävling, länge sen jag tävlade. Ful toffs


Kommentarer
Postat av: Eva

snyggingar endå :D

2012-05-14 @ 17:34:31
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0