Denna dag..

.. spenaderas 4 timmar i stallet

Skolan sög, jag menar allvarligt, kunde lika gärna ha varit hemma. Egentligen har jag ingenting mot skolan, men när lärare är sjuka, man inte lär sig ngt och grupparbeten går segt så har jag bättre saker att lägga tid på.

Som sagt, stallet. Tog med mig kameran så mer bilder kommer dyka upp under morgonsagen. Började med att rida Lucern, det går åt rätt håll, men det är svårt. Slutet gick i alla fall riktigt okej!

Imorn är det dags för träning igen och jag är taggad, har stora förhoppningar. Kanske för stora, antar att det inte bara är jag som lägger alldeles för mycket hopp vid träningar? När det faktiskt är träningen hemma som gör skillnaden..

Skrittade ut på Villeman tillsammans med Frida. Vi testade båda två att ta bort stigbyglarna från sadlarna, riktigt skönt ju! Fett tips, testa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0