Funkar det för er?

Jag antar att bloggappen har krånglat för flera en mig. Förut gick det att ladda upp bilder som man kunde klistra in om man skrev ett inlägg på explorer. Men det slutade funka. Sen fick jag äntlgen gratis internet till min telefon så då tänkte jag ta tag i problemet. Så jag instalerade om appen eftersom det stod att man skulle de om de krångla. Då kom de upp ett nytt "problem" de stod att jag va tvungen att ha både rubrik och text när jag skulle publicera? Så jag gjorde om hela prociduren och nu funkar det!

Så himmla skönt att jag kommer kunna blogga exakt när jag vill nu utan att behöva tidsinställa! Så nu kan vänta er mycket bättre updatering från min sida :)

/ida


Kommentarer
Postat av: Erika

sv:

Tack :)

2012-05-09 @ 12:02:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0