fyra timmars prov

..och nu är jag fri!!

Typ i alla fall, två väldigt små prov kvar, men det börjar redan kännas lite sommarlov! Solen skiner, livet leker.

Tog en spruta i armen igår så kan höja armen till en nittiogradig vinkel från kroppen, sen tar det stopp.

Ska snart till stallet, tömkörning på schemat. Men i helgen händer det förmodligen roliga saker :D



Helst sjukt vad jag saknar att tävla, fattar det inte. När jag väl gjorde det trodde jag aldrig att jag skulle sakna det. Vill nu bara trimma trimma trimma för att sedan få visa upp allt man kämpat för. Fina ponnyskrutt. Men får väll helt enkelt pränta in i min hjärna att jag är för stor, att det är över.


När jag för två veckor sedan borstade Ville så fick jag en konstig tanke i huvudet, en sådan som plötsligt dyker upp från ingenstans, som sedan fastnar allt för länge. Stod helt förstummad, nästan gråtfärdig, som att slag i magen som missat flera gånger prickade denna smäll. Något jag vetat länge, men först nu kom på en detalj. Helt enkelt att jag aldrig mer kommer behöva knoppa Ville. Och jag som hatar att knoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0