Hästsaker

Jag är en sådan som inte tycker om att skrika runt att jag är en hästtjej, klär mig inte i kläder med hästtryck på, har lite svårt för hästmodet som är i den "vanliga världen" nu, tvekar lite när någon frågar vad jag gör på fritiden.
Varför?

Jag vet inte, men på något sätt känns det som man blir dömd som en töntig vek tjej om man säger att man håller på med hästar. Det gillar jag inte.

På samma inreder jag inte mitt rum täckt med hästplancher, hästsaker eller anda hästrelatera prylar. Det finns bara två ställen i mitt rum man kan se vad jag tycker om att göra. Passade på att ta bilder på det så jag kan visa er

Rosetterna är gömda bakom min garderobsdörr, som jag försöker hålla stängd men öppnas hela tiden. De hänger där diskret och ser proffsiga ut!


Är igentligen i så förtjust i gamla, stora ramar. Men den här passar så bra med bilden och min vägg. Fulfint på ett passande sätt

Hur gör ni? Tapetserar väggen med hästbilder elr använder hästskor som servett hållare till max?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0