helgens planer

Har en fullspäckad fredag + helg. Kommer bli mycket att göra så hoppas jag hinner med allt!

Fredag:
Först ska jag åka till skolan för att skriva nationella i matte som jag missade. Sen blir det att ta min kära lilla moppe till skogslotten för att kolla på majpokalen resten av dagen. Sen blir det att ta kära lilla moppen hem för att försöka komma skapligt i säng. Låååång lördag.

Lördag:
Upp tidigt som satan för att rida de två bruna. För är det fint väder kommer Jet vid 9 o då måste jag va skapligt klar. Sen bär det iväg ut i naturen för en mysig photoshoot! Kommer inte avslöja något tema en ;) Sen runt midagen bär det av till skogslotten igen med min vänn Anna.

Söndag:
Busa i stallet hela dagen med Lovisa :D


// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0