Hoppa?

Något jag inte berättat är att jag ska åka med Trixi på en hopptävling på lördag! Eller en riktig tävling är det inte utan en "kamrathoppning" typ pay n' jump. Utanför norrköping på stall lilla hageby. Har aldrig varit där förut så det enda jag vet är att de har en väldigt liten ridbana och inget ridhus.

Jag ska hoppa 70 cm cl, och tror de e A0:A0 LD (80cm) eftersom jag nästan inte hoppat någonting alls nu i vår eftersom Trixi inte tycker det är speciellt kul hemma. Hon vägrar ju inte och håller på att dumma sig men hon står ofta lite emot och lyfter varken på fram eller bakben. Men på tävling dock när det är bara hon på en ridbana och alla tittar på henne. då kan hon minsann hoppa ordentligt! Nattis ska också åka och hoppa en 70cm cl så vi ska baka in ""våra" vita ponnys i Monikas transport och åka. Kmr nog bli riktigt kul med lite variation. Två helger innan har varit dressyr och kanske helgen efter ;) men de tar jag i ett annat inlägg.


// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0