långhelgens planer

Långhelg som väntar. Ingen skola fören måndag! Har massa inplanerat i helgen så kommer knapt få en stund till övers.
Idag ska jag sova riiiktigt länge, senkommer Jet och fottar mig och Lovisa. Har längtat hela veckan! Jag ska även rida de två bruna på eftermidagen I morgon ska jag också sova länge, eller skapligt för halv 10 bär det av till stallet för att fixa Trixi. 11 är det träning på skogslotten. Efter träningen drar jag och Malin dirrekt in till stan och letar avslutningsklänning åt mig! På kvällen ska Trixi tvättas och knoppas. På lördag är det tävling i stort sätt hela dagen, andra omgången av div 3 i åtvidaberg. Söndag är de enda planerna hitills att ride de två bruna. Men kommer säkert hitta på massa andra saker att göra med.
Fullspäckad helg så håller en tumme att jag orkar allt!

Bara en av alla hundratals fina bilder Jet fottat på mig i olika sammanhang! Hoppas på några nya i favourithögen ;)

// Ida

Kommentarer
Postat av: eva

bilden är så häftig :D

2012-05-18 @ 07:34:31
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0