Läskig grej

Tänkte bara berätta om en liten "incident" som hände när jag var på Mallis med Frida o Cissi. Kom på tanken när jag såg ett brottsprogram på teven igårkväll.

Vi gick på hotellområdet och jag vet inte hur vi kom in på ämnet. Men vi började diskutera om lasermördaren. Det var en mördare som fanns i Sverige för många år sedan, precis innan han sköt dig med pistol såg du en röd prick i pannan. Han hade altså lasersikte på sin pistol, därav namnet lasermannen. Vi hade även diskuterat hur mycker farligare grön laser var en röd. Precis innan vi skulle börja vandra uppför trappan till Cissis hotell ser vi först en grön laserprick på marken framför os. Sedan en röd. Vi fick såklart panik men försökte behålla lugnet och undertiden vi skyndade in följde båda lasrarna oss och lös fram och tillbaka runt våra fötter.

Självklart var det inte lasermannen som lös på oss utan någon liten unge på en balkong på hotellet mitt emot. Men sammanträffandet var grymt läskigt! Var skakis en lågt tid efter vi kommit in i huset och jag och Frida SPRANG tillbaka till vårat hus senare på kvällen.


// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0