Lite framtidsplaner

Har spånat och diskuterat en hel den ang hur det blir med mitt hästliv här hemma. Skogslotten ska jag självklart sluta rida på. men fortfarande vara medlem i. Kanske inte tävla för om det kommer bli något sånt eftersom vreta även har en klubb.
Trixi kommer jag rida i den mån och ork jag har. Vi ska försöka hitta någon som kan rida henne i veckorna eftersom Monika kommer prioritera Q. Men hittar vi ingen kommer hon få en höst/vintervila. Sen på sommarlovet när jag kommer hem på heltid hoppas jag att jag inte växt aldeles för mycket utan kan sätta igång henne och kanske starta någon klubb/lokal tävling :)

Jag känner mig nöjd med det och slipper något jobbigt "hejdå" eller "sista gången"

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0