motivationsboost

Min motivation vad gäller hästar har varit i botten i några veckor nu. Har lixom inte haft något "sug" efter att rida och jag har stundvis varit riktigt orolig att det ska bli något ihållande. Men inatt fick jag värsta motivationsboosten! Ploppade upp massa ideer i huvudet och kände lixom att jag VILLE åka iväg och rida och träna. Sorjligt men sant så har jag inte kännt någon vidare "exitment" när jag åkt till stallet på sistone. Men jag hoppas inte det är något kortvarigt utan att det håller i sig nu!

Vi ska komma dit igen..


// Ida 

Kommentarer
Postat av: Erika

Vet hur det är.

Har oxå haft jätte dålig motivation senaste tiden.

Har ju inte ens en passande sadel åt min ponny, skit segt o rida när man inte kan mer än skritta barbacka.



Men hoppas jag snart hittar något.

Men de ända o göra är o försöka kämpa på och inte ge upp :)

2012-05-09 @ 10:30:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0