ny design?

Tror jag har tröttnat lite på våran design om jag ska vara ärlig. Den är fin och välgjord så den e ju perfekt egentligen! Men jag tror jag tröttnat endel på animerad just för det blir så kornigt, den gråa färgen passar inte riktigt in nu när det snart är sommar och jag ser ut som en mupp på alla bilder. Dessutom vill jag inte ha en bild på Trixi och mig i hedern när jag går på vreta för då kommer jag ju inte kunna rida henne i samma mån.

Men som ni märkt har inte Jet jättemycket tid till övers såhär års. Lovar att hon nt ens kmr se dehär inlägget ;) Ja ska ta det med henne någon dag och om jag får som jag vill byter vi nog design under sommarlovet, om Jet går med på det såklart!


// Ida


Kommentarer
Postat av: elise

sv; haha ja det är ju självklart!

2012-06-01 @ 14:05:12
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0