ridit (igen)

Kom nyss hem från dem två bruna. Gick vell sådär då en skenade iväg x antal gånger och den andra var trött. Glömde blogga igår men jag var ju hos Trixi. Hade tänkt rida på ridbanan men trotts att Monika sladda så var den stenhård så jag kände inte att det gav något, så jag red ut med Thea ist. Trixi har förövrigt fått börja käka lucern nu så jag hoppas hon kommer upp lite i hullet.

I morgon ska jag åka till stallet igen och rida med Lovisa. Tror vi ska ta lite fina bilder om vädret tillåter, dock er det inte allt för ljust ut men sånt som märks ;)


Hoppas på något liknande dehär, dock är det nästintill omöjligt med min skitkamera...


// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0