sju saker ni inte visste om mig

  1. Tycker inte om att köpa hästsaker, eller alltså, jag tycker om att ha fina saker, men tycker inte om att lägga pengar på det. Köper mycket hellre ett par nya fina skor eller jeans.

  2. Har inga problem med secondhand saker, älskar att fynda! Gäller både häst- och icke hästrelaterade saker.

  3. Jag är otroligt blek, och eftersom jag bara blir röd när jag solar är det inte min huvudsyssla på sommaren.

  4. Jag tycker om att vara effektiv, sovar oftast inte längre än till nio på helgerna. Men min syster är ännu bättre på det än mig!

  5. Jag tål inte värme så bra, igår var första dagen det var riktigt varmt = huvudvärk. Kan jag inte kyla ner mig någonstans kan det hända att jag får lätt panik. Ibland har det hänt att jag satt mig i källaren (12 grader på sommaren, mums).

  6. Hänger ihop med punkten ovan, för att undvika värmen och flugorna på sommaren så händer det ganska ofta att jag under sommarlovet är i stallet halv åtta.

  7. Ser mycket sämra när det är ljust, och då inte bara när det är soligt, men även vid lätt molnighet. Så solglasögonen syns mycket på mig. Idiotförklaras ganska ofta för det, men det är skitsamma, vad gör man inte för att slippa huvudvärk. Dessutom är mina Michael Kors glasögon assnygga!! Skulle kunna bo i de om det vore så ;)

Åtvidaberg förra året.


Två jackor, en tröja, en luva. + plus solglasögon. Frös massor, orkade inte bry mig ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

stackare att du inte blir brun :( det är ju i princip det man gör hela sommaren, steker ;) haha

2012-05-22 @ 20:36:47
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0