storstädning

Alla som varit i mitt rumm eller "hästrumm" har säkert en uppfattning om att jag är väldigt stökig och gillar att rulla runt i mitt eget skit. Men på senare tiden har jag faktist mått psykiskt dåligt när det är för stökigt. Mitt rumm är konstant fyllt med högar av kläder, även om jag städar ena dagen ser det lika dant ut nästa.

Men ikväll har jag tagit tag i både mitt rum och hästrummet. Eftersom jag rider på så många olika ställen går det inte att konka runt på alla dessa grimmor, lindor, täcken osv. Så ja har ett rumm i källaren med alla saker till hästen och mig. Dock har det sett ut som skit några veckor och utrustningen från förra tävlingen har inte ens tvättats. Ibland kan det faktist va lite mysigt att småpyssla och städa där nere. Mest för att det inte är "mitt rum". Så idag blev det en störröjning! Sopade även golvet ;)


// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0