Vad hände här?

Det har varit valborg, vädret är underbart och har massor plugg som jag tappat bort. Helt enkelt andra saker att göra än att blogga.
Ska berätta lite vad som hänt.
Ridningen på Lucern går bättre, den lilla svackan som jag var i börjar plana ut. Det hänger ju på mig, det vet jag ju, men det gör det inte alltid lättare.
Putsat all utrustning, träns, stövlar, skor, chaps, grimmor osv. Har en sadel och en grimma kvar, men sen är det vårstädat och fint.
Red ut med Ville igår, och alltså damm denna ponny äger! Galoppen direkt efter fattningen var helt underbar, ryggen flög upp, bakbenen långt under magen och värsta powern. Dock så orkade han inte hålla det längre än typ fem steg, så gjorde massor med fattningar.
Lucern har plötsligt börjat fälla massor,  på två dagar ska typ allt av. Det roliga är att hennes sommar päls är röd/orange, och vintern röd/svart. Men nu allt lossnar på en gång så kan man rita mönster på henne, hehe
Inte bästa bild, men tror ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0