ida - svar på komentar

hanna om ida - Tävlingen:
hej!
tycker du har riktigt fin sits ! Men jag har tänkt på en sak, du sitter med väldigt låga händer på nästan alla bilder, något man lätt glömmer men som är viktigt att komma ihåg :) annars tkr jag du sitter riktigt bra !:D







Tack så mycket! Dethär med att mina händer är lite för låga är faktist något jag gör medvetet. Om jag sitter med händerna i en något högre possition bryts vinkeln från armbågen till bettet och det ser ut som att jag bär upp hela hästen i handen vilket jag tycker ger ett mycket klumpigt intryck. Självklart ska jag inte rida runt med för låga händer, men jag jobbar på en mellanväg ;) Sen är det så att Trixi gärna är en häst som går väldigt hög i nacken och lite bakom hand, och när jag vill få henne i en något lägre rundare form behöver jag sänka händerna något.


De går inte att gemföra bilderna med varandra eftersom den vänstra bilden är tagen för nästan ett år sedan.
Men ni kanske förstår ungefär vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker att du har jättefin sits, och med tanke på hur låga händer vissa kan ha (typ jag) så har du perfekt höjd på händerna!

Har lagt till dig på bloglovin' Nu!

2012-04-01 @ 09:49:41
URL: http://lovewithoutaguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0